Journalistieke producties

Nieuwsproductie van niveau



Ondanks alle moderne en nieuwe communicatiemiddelen worden nieuwsbrieven, (relatie-) magazines of gedrukte informatiekranten nog steeds bijzonder goed gelezen. Diverse wetenschappelijke onderzoeken tonen aan dat ontvangers van dit soort bladen de afzender positiever beoordelen en de tijd nemen voor het lezen van de inhoud. Echter, alleen als deze bladen goed zijn gemaakt. En daar ligt nu vaak het probleem.

Veel ongevraagd toegestuurde digitale nieuwsbrieven en magazines zijn niet zorgvuldig gemaakt. Inhoudelijk niet sterk, qua vormgeving niet aantrekkelijk en er is geen rekening gehouden met de basisregels waaraan een goed semi-journalistiek middel moet voldoen. Is nu de vorm of de inhoud het meest belangrijk?

Albers De Vries communicatie weet als geen ander hoe goede en aantrekkelijke semi-journalistieke producties gemaakt moeten worden. Digitale nieuwsbrieven, magazines, folders en brochures die wél effectief zijn. Communicatiemiddelen die gelezen en gewaardeerd worden. Laat u dus niet afschrikken door allerlei slechte voorbeelden uit uw branche en neem gerust contact met ons op voor een vrijblijvende afspraak.