Waarom

Slim denken, nuchter doen



De hoeveelheid informatie neemt met de dag toe. Er zijn steeds meer media die moeten scoren, veel nieuwe communicatiekanalen en een forse toename in het aantal reclamemogelijkheden. Met zoveel keuzes lijkt het haast of iedereen kan communiceren en dat wie het hardst schreeuwt het best wordt gehoord. Maar komt de boodschap daadwerkelijk over?

De dagelijkse praktijk leert dat kennis en onkunde dicht naast elkaar liggen. Idealiter is goed communiceren het overdragen van informatie op een zo direct mogelijke manier en zonder dat de boodschap wordt aangetast. Gewoonten, bedrijfsblindheid, afleiding of het verkeerd zenden zijn zomaar enkele voorbeelden waardoor veel boodschappen niet over komen of hun doel missen. En dan?

Professionele ondersteuning in communicatie maakt het verschil. Goed communiceren leidt namelijk aantoonbaar tot beter resultaat, mits communicatie strategisch wordt ingezet en goed doordacht wordt uitgevoerd. Albers De Vries communicatie is hierbij dé toegevoegde waarde die u nodig heeft. Bij ons bureau geen reclamepraatjes, maar no-nonsense communicatie.  Gewoon een kwestie van slim denken en nuchter doen.